Pentru achiziții SEAP, ne puteți contacta inclusiv prin email sau telefonic.

Daca doriți să comandați produsele ofertate integral sau partial este suficient sa ne contactați și să solicitați listarea acestora în catalogul electronic.


Conform legilor în vigoare, orice autoritate publică care intenționează să demareze o achiziție publică a anumitor bunuri sau servicii prin mijloace electronice, este obligată să o facă prin intermediul platformei SEAP (SICAP e-licitatie). SEAP este o platformă electronică operată de către Agenția pentru Agenda Digitală a României (AADR), aceasta platformă asigură transparența procesului și procedurilor de achiziții publice. Site-ul oficial al Sistemului Electronic de Achiziții Publice SEAP este www.e-licitatie.ro.

Pentru a demara procesul de achiziție, vă rugăm să urmăriți pașii următori:

  • În primul rând trebuie sa solicitați o oferta care sa conțină prețul și termenul de livrare. După studierea ofertei și a datelor tehnice, dacă este cazul, trimiteți un email de comanda sau solicitați (telefonic, fax sau email) listarea produselor pe SICAP. Acest pas este necesar ca să aveți produsele rezervate, respectiv pentru ca noi să știm modelul, configurația și cantitățile exacte pe care doriți să le achiziționați. Acest pas nu implica nici o obligație contractuala din partea dumneavoastra. Comanda se consideră plasată după finalizarea tuturor etapelor de pe SICAP. După primirea comenzii pe email, telefonic sau fax, vă vom contacta telefonic pentru confirmarea in detaliu a configurației și cantității produselor comandate. După verificarea și confirmarea telefonică, vom pune la dispoziție produsele și pe platforma SEAP, dacă nu au fost încărcate Momentan nu există o modalitate automatizată prin care miile de produse comercializate de noi – printre care foarte multe sunt configurabile – să fie încărcate pe platforma SEAP.
  • Îndată ce produsele devin disponibile pe SEAP, veți fi anunțați și veți putea începe procedura de achiziție publică electronică.
  • După inițierea achiziției si deliberarea ofertei, vă vom emite o factură fiscală cu cont de trezorerie care va însoți marfa, iar aceasta din urmă va fi livrată la adresa specificată pe comandă.